FIGYELEM!

Szeretnéd FELTURBÓZNI AZ ELADÁSAIDAT???

Itt az új titkos fegyvered, amivel berobbanhatsz a piacra!!!

Asset 64x.png

Manapság már sokkal nehezebb felkelteni a vásárlók figyelmét. Elvégre is nem a sarki kisbolt a versenytársad. Most már a legjobb internetes áruházakkal és multikkal kell versenyezned. A legtöbb esetben a nemzetközi piacokon is meg kell állnod a helyedet, mert mindig lesz valaki, aki olcsóbban kínálja ugyanazokat a termékeket. De nem csak a hihetetlen számú versenytárs okozhat gondot.

A sikered a vásárlókon is múlik

Bármilyen terméket, vagy szolgáltatást kínálsz nehéz kiemelkedni a versenytársaid közül. Az elmúlt években pedig ez még nehezebb lett. 2000-ben az ügyfelek 12 másodpercig emlékeztek egy-egy hirdetésre. Ma ez a szám kevesebb, mint 7 másodpercre csökkent. Még az aranyhalnak is hosszabb a memóriája. Ezek a kihívások megmagyarázzák, hogy miért ment csődbe a vállalkozások fele az elmúlt 5 évben. Szóval, hogyan adj el nagyon sok cuccot egy aranyhalnak, a legnagyobb versenytársaidat lekörözve?

customer-shopping-shop-gifts-bag4x.png

Egyetlen eszköz egyenesen a kudarchoz

Nem értek sok mindenhez, de amiben tényleg igazán jó vagyok az a marketing. Ehhez tényleg értek! Főleg akkor, ha az eladásról van szó.

Ha azt szeretnéd, hogy szárnyaljanak az eladásaid, folyamatosan növekedjen a bankszámlád egyenlege és teljesen átalakítsd az üzletedet akkor most kapaszkodj:

 

A marketing akkor működik csak jól, ha egy időben több eszközt is használsz!

Asset 64x.png

Olvasd el még egyszer, figyelmesen, ez annyira fontos.

 

Hiába oktatják, hogyan reklámozz a Facebookon, ha nincs weboldalad, akkor semmit sem ér. Sorolhatnám még a példákat, de gondolom érted.

 

Akkor lesz igazán eredményes a marketinged, ha egyszerre sok eszközt használsz.

 

Ez pedig…

A sikeres vállalkozás alapköve

A vállalkozásaim felépítése során megtanultam, hogy a jó marketing különböztet meg egy sikeres vállalkozást a sikertelentől. ENNYI.

 

A siker nem a menő weboldalakról, a minőségről és a vállalati struktúrákról szól. Van, aki mást mondd, de hidd el, hatékony marketing nélkül csak időt és pénzt dobsz ki az ablakon. Még akkor is, ha a világ fantasztikusabb termékét reklámozod. Ha nem tudod meggyőzni az embereket az értékéről, akkor bizony nem fog nőni a bankszámlád egyenlege.

 

Most gondolj bele a BluBlocker kék fényblokkoló szemüveg esetébe. A kék fénynek semmi köze nincs a szemüveg eladási statisztikáihoz. A sikerét Joe Sugarman-nek köszönheti, aki 20 millió szemüveget adott el, egyetlen hirdetéssel. Mi sem bizonyítja jobban, hogy egy nagy dobáshoz jó marketing kell?

Na jó, de mi kell a jó marketinghez?

Nos, ha olyan vagy, mint a legtöbb ember akit ismerek, először valószínűleg marketingesekhez fordulsz segítségért.

 

Azonban garantálom, hogy nagyon gyorsan ráfogsz jönni valamire:

ROSSZ EREDMÉNYEKET PRODUKÁLNAK

A marketingesek jelentős része kizárólag egy területre koncentrál, és nem az egész képre. (Ha ismersz valakit aki nem így tesz, küldd el az elérhetőségét, mert én még ilyennel nem találkoztam.) Lehet, hogy nagyszerű munkát végeznek, de a marketing messze több annál, hogy egyetlen eszközt használnak. Így az esetek 95%-a sajnos bukás lesz.

NEM RENDELKEZNEK ELEGENDŐ TUDÁSSAL

Nálad senki sem ismeri jobban a termékedet. Senki. Megérthetik a terméked működését, de tudod, olyan ez, mint az anya gyerek kapcsolat. A bébiszitter soha sem fogja helyettesíteni az anyát. És ez azt jelenti, hogy senki sem tudja úgy eladni a termékedet, mint te magad.

DRÁGÁN DOLGOZNAK

Egy marketinges alkalmazása nem olcsó mulatság. Még az olcsóbb cégeké sem sem. Az igazi cápák árai pedig sok százezer forint körül mozognak havonta. A konverziós arányod szempontjából ez lehet meg is éri, de a marketing nem garanciális termék. Akkor pedig nem szívesen adsz ki nagy összeget valamiért, ha nem tudod biztosan, hogy megtérül az ára.

Asset 64x.png
Asset 64x.png

Jó esély van rá, hogy a marketingre fordított pénz soha nem fog megtérülni

Természetesen bármikor megtanulhatod a marketing fortélyait. Tudod, megveheted a szakma legjobb könyveit, bejárhatod az internet legmélyebb bugyrait a legjobb tananyagok után kutatva, sőt online kurzusokat is végezhetsz… Kifizethetsz vagyonokat, és reménykedhetsz, hogy meg fog térülni. De hadd kérdezzek valamit…

VAN ELÉG IDŐD?

Tényleg vannak heteid, hónapjaid vagy éveid a marketingről tanulni? Nem hiszem. Hiszen te bevételt akarsz, igaz?

LÉTEZIK ERRE GYORS MEGOLDÁS?

Igen, létezik.

 

Különben nem hoztam volna fel.

 

Először is meg kell ismerned a marketing területeit, és utána meg kell valósítanod lépésről lépésre.

 

Eddig két megoldás létezett:

 

  1. Nagy nehezen találtál valakit, aki csinálja a marketinged, és elfogadható eredményeket hoz.
     

  2. Saját magadnak csináltad, még akkor is, ha tudtad, hogy az egész nem igazén hatékony..

 

Eddig nem volt olyan, egyszerű átfogó útmutató, ami egyben minden részén végigment a marketingnek.

 

De most itt van az…

Asset 64x.png

Útmutató Kezdők Számára
az Online Marketinghez

Ez egy olyan egyedülálló összefoglaló, ami által életed legjobb eladásait fogod generálni.

 

Még akkor is, ha:

• nem vagy marketinges;

• szolgáltatásokat kínálsz, nem pedig termékeket;

• egyedi termékekkel rendelkezel.

 

14 fejezetre osztottuk és a teljes online marketinget felöleli.

Izgalmasan hangzik?

Most képzeld el, hogy hihetetlenül hatékonnyá tennéd a marketinged, eladásaid hetek alatt

 

…sokkal több megrendelésed lenne, mint eddig valaha.

 

…olyan vásárlókat vonzanál be, akik készen állnak pénzt költeni a termékedre.

 

…soha többé nem kellene marketingeseknek fizetned.

 

…nem kellene többé a versenytársaid miatt aggódnod.

 

…sokkal több pénzt tudnál magadra költeni.

 

Mindezt egy csettintés alatt elérheted az Útmutató Kezdők Számára az Online Marketinghez e-book segítségével.

Asset 64x.png

Ez a neked szóló ajánlat…

Itt több, mint 200 oldalon részletesen megmutatjuk az online marketing minden részletét.

 

Számtalan példa, lépéssorozat, táblázat, ellenőrző lista fog segíteni az utadon.

 

Áprilisban érkezik és csak most tudod kedvezményesen 9 900 Ft-ért megrendelni.

 

Ismersz esetleg olyan marketingest, aki ennyit kérne a munkájáért?

 

Nem hiszem…

 

Éppen ezért nem is győzködlek sokáig. Még olvasd ezt, okos vagy és tudod mit adhat ez neked.

 

Éppen ezért ne habozz, hanem szerezd meg még ma,

Könnyű, de fontos döntés

És biztos lehetsz benne, hogy nagyon fontos!

 

Most már minden információ a rendelkezésedre áll ahhoz, hogy meghozd a végső döntést.

 

De lehet, hogy még mindig hezitálsz!

 

Most egy kétirányú utcához értél és választanod kell, hogy merre mész tovább.

 

Tiéd lehet most a legrészletesebb útmutató, amit valaha írtam.

sitting-man-sleepy-tired4x_edited.png

Vagy figyelmen kívül hagyhatod ezt az ajánlatot és továbbra is tovább fizetheted a drága marketingeseket, vagy

  • próbálod te csinálni a marketinged és szétdolgozod a segged a rossz módszer miatt
     

  • továbbra is aggódhatsz a versenytársaid miatt
     

  • továbbra is azon agyalhatsz, hogy mikor fogsz áttörést elérni az üzletedben
     

  • beéred jóval kevesebb bevétellel, holott többre lennél képes

 

Azt hiszem, most már mindent tudsz, szóval a kezedbe adom a döntést!

 

Javaslom, hogy lépj most és szerezd meg még ma az Útmutató Kezdők Számára az Online Marketinghez anyagot.

 

Most ezzel megkapod összefoglalva sok-sok év marketing tudását és elsőként juthatsz hozzá, ahogy áprilisban kiadjuk. ráadásul kedvezményesen.

Asset 64x.png

Remélem élsz ezzel a lehetőséggel!

 

Nagyon várom, hogy elmondd a véleményed róla.

 

Üdv, Péter

 

UI: Tudtam, hogy elolvasod ezt. Az emberek mindig elolvassák az utóiratokat. Ez is marketing, és látod, hogy működik :)
Szerzed meg ezt, az e-bookot és pörgessük fel az eladásaid.

goal-woman-diagram4x_edited.png

MarketingPro

Professional Education Kft. 3187 Nógrádszakál Dózsa György út 20.

Kapcsolat / ÁSZF / Adatvédelmi nyilatkozat / Cookie szabályzat