top of page

Lépj be a

"TITKOS PORTÁLRA"

és férj hozzá Müller Péter évtizedes kipróbált
Digitális Marketing Taktikáihoz és Rendszereihez.

A Haladó Marketing Program az EGYETLEN eszköz, amire VALAHA szükséged lesz ahhoz, hogy virágzó, automatizált, bevételt hozó géppé varázsold a vállalkozásod.

Helló helló,

Itt Müller Péter...

 

Figyelj! Értékelem az idődet és a kapcsolatunkat,
úgyhogy engedd meg, hogy rögtön a tárgyra
térjek.


Az, hogy ezt most olvasod, azt jelenti, hogy
érdekel vagy kíváncsi vagy a Haladó Marketing
Programra.


Neked kérdéseid vannak, nekem pedig
válaszaim. Nézzük meg ezért, hogy tudok-e
100%-osan segíteni abban, hogy elérd a
céljaidat vagy sem.

sing_edited.png

Müller Péter

Jelenleg ezek közül egy vagy több problémával nézel szembe:

>   Nincsenek hiteles marketing
INFORMÁCIÓID, amelyekben teljes
mértékben megbízhatsz

>   Te vagy a csapatod nem tudja
gyakorlatban VÉGREHAJTANI amit már
elméletben tudsz

>   Nem tudod, milyen lépések élveznek
PRIORITÁST a nagyobb eredményekhez

>   Tudod, hogy fontos a MARKETING de
nem tudod, hogyan kezdd el

>   Elértél egy pénzügyi szintet, amit nem
tudsz áttörni, ezért segítségre van
szükséged a vállalkozás
SKÁLÁZÁSÁHOZ

Egy vagy több célod is van ezek közül, de valamiért nem éred el őket:

>   A vállalakozásodat VEZETNI szeretnéd,
nem pedig DOLGOZNI benne.

>   Több ÜGYFELET vagy érdeklődőt
szeretnél

>   Növelni szeretnéd az egyes ügyfelektől
származó BEVÉTELEK összegét

>   Szeretnél jobban AUTOMATIZÁLNI és
passzív jövedelemre szert tenni

>   Több passzív jövedelmet szeretnél, mert a
SZABADSÁGRA vágysz

Felismertél bármit is a fenti

Problémák vagy a célok közül?

Ha igen olvass tovább. De előtte még tisztázzunk valamit.

Kinek szól ez a
program?

Vállalkozások tulajdonosainak és
marketingszakembereinek, akik
szoftverek (SaaS), információs termékek,
e-kereskedelmi termékek vagy online
szolgáltatások értékesítésével
foglalkoznak, és meg akarják NÖVELNI a
NYERESÉGET.


Vállalkozóknak, akik alkalmaznának egy
bevált 22 LÉPÉSES STRATÉGIÁT, hogy
az árbevételüket 100 milliósra (vagy
magasabbra) növeljék gyorsan és
fenntarthatóan.


Azok a marketingesek, akik szeretnének
hozzáférni a legtöbb KIFINOMULT
stratégiához és taktikához, amelyek
működnek ma és a jövőben is fognak.


Elszánt személyek, akik úgy gondolják,
hogy a tudás HATALOM, és a cselekvés
eredményeket hoz.


Olyan embereknek, akik készek tanulni és
most szeretnék felépíteni az ELSŐ online
vállalkozásukat.

Kinek nem való ez a
program?

A fizikai üzlettulajdonosoknak, például
éttermek vagy helyi kiskereskedelmi
vállalkozások tulajdonosai. (Szeretlek
titeket srácok, de ez a modell egyszerűen
nem fog jól működni nálatok).


Olyan embereknek, akik új üzleti
lehetőséget és gyors meggazdagodást
keresnek (Tipp: ez a gondolkodásmód
nem működik!)


Bárki, aki azonnali eredményeket akar,
csak azért, mert csatlakozott, anélkül,
hogy valódi lépéseket tett volna, és nem
hajtotta végre azt, amit tanítok.


Azoknak, akik úgy gondolják, hogy
„egyszer ha majd lesz időm rá
belekezdek”, de közben soha nem
tesznek meg egyetlen lépést sem.


Azoknak, akik úgy gondolják, hogy más
hibája az ahol tartanak, de ők maguk nem
tesznek semmit a megoldásért.

Hadd mutassam meg neked

A Marketing Hatalmát

Eddig a pontig azt vizsgáltuk meg, hogy neked
való-e vagy sem ez a program. Ha még itt
vagy, nézzük tovább…



Szóval, segíthet Neked ez a program?

Ahelyett, hogy elmondanám, egy kicsit később be fogom mutatni pár konkrét adat megosztásával.
 
De valamit meg kell értened az általam épített vállalkozásokkal kapcsolatban:
EGYIK SEM sikerült volna, ha nem tanulok speciális marketing taktikákat és nem alkalmazom őket.

És itt van az egyik titkom: ezeket közül a taktikák közül egyszerre csak
EGYET
alkalmazok.

A legtöbb ember kudarcot vall ha túlterhelik, és
TÚL SOK INFORMÁCIÓT fogyaszt
egyszerre. Elveszíti a fókuszt, és mindent megpróbál, amiről valaha is hallotta, hogy
segítheti az üzletét vagy áttörést érhet el vele.

Figyelj! Mint a barátod, szeretném ha tudnád: ez így
NEM MŰKÖDIK!

Szeretnéd tudni, mi működik?

A BIZONYÍTOTT taktikák alkalmazása és azok megtanulása egyesével, többféle eszköz használatával (videó, hang, szöveg stb.) MÉG AKKOR IS, ha olyasmiről van szó, amiről azt hiszed, hogy már ismered.

Tudod, hogy miért?

Mert
SOHA nem hagyhatod abba a tanulást. Az, hogy egyszer megtanultad, még nem jelenti azt, hogy nem lehet nagyobb megértésed a témában.

Ha valamit teljesen megértettél, akkor az a dolgod, hogy
CSELEKEDJ és azonnal hajtsd végre, amíg még friss a fejedben. Ez különbözteti meg az igazi sikeres vállalkozókat a többi 99%-tól. Valójában ők ELVÉGZIK a munkát és mindent megvalósítanak.

Ez az, ami működik. Ezt a tapasztalataimból tudom:
NÉGY különböző, több millió forintos üzlet felépítéséből.

És ismersz engem, nem azért mondom, hogy lenyűgözzelek…

Egyszerűen azzal a módszerrel próbállak meggyőzni, amiről biztosan
TUDOM, hogy
működik. Azért mert számtalan üzletnél is ezt használtam, és sok-sok ügyfélnek
segítettem pontosan ugyanezzel.

Úgy gondolom, hogy a marketing tudomány. Én ebben hiszek. Éppen ezért ezeket a módszereket – mint egy őrült tudós –, egy
ÉVTIZEDE tesztelem a „laboratóriumomban”.

Szeretnék segíteni neked is, hogy ezeket az eredményeket te is elérhesd. Pontosan ezért hoztam létre ezt a programot. 
Ez hozzáférést biztosít az egész „titkos portálomhoz”, más szóval a „marketing laboratóriumomhoz”.

DE ELŐBB beszélnünk kell egy pár „mítoszról”, amelyekkel én is szembesültem, amikor először kezdtem el a vállalkozói utamat.

1. Mítosz

„Nekik működött, de nekem nem fog, mert…
[Írd be a kifogásod].”


Ha ez a gondolat valaha is megfordult a fejedben, akkor nagyon rossz a
gondolkodásmódod és csak ártasz magadnak.

Látod? Ezzel a gondolkodásmóddal csak KIHAGYOD a lehetőségeid, és még esélyt sem adsz magadnak a sikerre.

Az igazság az, hogy a dolgok IDŐT vesznek igénybe…

Ha valami elsőre nem működik, az nem azt jelenti, hogy rossz. Hanem egyszerűen azt, hogy módosítani, tesztelni, ismételni kell.

Az általam tanított stratégiák MŰKÖDNI fognak. De csak akkor, ha úgy gondolod, hogy képes leszel rá, és hajlandó vagy tesztelni és módosítani, ha szükséges.

Egy dolgot biztosan tudok: semmi sem győzi le a TAPASZTALATOT.

Hozzáférni valaki más bevált módszereihez, egy gyorsítósáv. Azért, mert ahelyett, hogy te vallanál kudarcot, más hibáiból és tapasztalataiból tanulhatsz.

2. Mítosz

„Sok pénzre van szükségem ahhoz, hogy valóban kiterjesszem a vállalkozásomat és megvalósítsam a marketing taktikákat.”

Amikor először kezdtem tanulni a digitális marketingről, nem volt 10 000 Ft sem a zsebemben.

Később amikor már több marketing ügynökséggel is pórul jártam, úgy döntöttem, hogy a saját kezembe veszem az ügyet.

Én voltam az, akit a tipikus „baleknak” neveznél. Mégis, egyszerűen csak elindítottam az üzletemet.

Nem volt finanszírozás, nem volt nagy költségvetés. Csak én és egy laptop.

Azóta rengeteget tanultam, és ha valamit tudnod kell rólam, az az, hogy ki nem állhatom a TÚLFIZETÉST. Szeretem a jó üzleteket és azokat a stratégiákat, amelyek jóval nagyobb nyereséget hoznak mint a költségek.


 

Kérlek, erre most nagyon figyelj…

A marketing olyan, mint a BEFEKTETÉS. Egyes tevékenységekhez szükséged van némi készpénzre. Más esetek csak kis befizetéseket igényelnek, folyamatosan. A valóság azonban az, hogy a marketing jelentős részéhez NULLA készpénz szükséges.

A lényeg az, hogy végrehajtsd azokat a tevékenységeket, amelyeket most MEG TUDSZ TENNI, építsd fel a vállalkozásod, majd a nyereségét forgasd vissza az üzletbe. AKKOR, amikor már több készpénzed van, dönthetsz úgy, hogy többet költesz marketingre (mint én most).

Például most a költségvetésem jelentős részét YouTube és Facebook hirdetésekre fordítom (és többet is beletennék, ha lehetne). De korábban ez nem így volt. ELŐSZÖR megvalósítottam azokat az alapokat, amelyekről a Haladó Marketing Programomban fogsz tanulni.

Miután elkezdett pörögni, elkezdtem szabadúszókat felbérelni, forgalmat vásárolni, pénzt költeni hirdetésekre stb.

A Stratégiáim Működnek?

Honnan tudhatod biztosan, hogy

Én nem csak oktatom ezt, hanem több üzletet is felépítettem.
 

Világok Doboza

Ezeken az oldalon használom a pontos stratégiákat, amiket majd megtanítok neked a
„titkos portálon”

A Haladó Marketing Program

45 modulból álló program a vállalkozásod létrehozásához,
skálázásához és automatizálásához a titkos marketing
taktikáim segítségével

45 modulból álló tréning

Tanulj:
Hang, videó, írott
gyakorlatok, „puskák”,
kézikönyvek segítségével

Minden felosztva
könnyen emészthető
darabokra

A nagy ígéret:

Már az első 90 napban, az online üzletek első 10%-ba kerülhetsz, csak egyetlen taktikát
alkalmazva: a „golyóálló” értékesítési rendszerem alkalmazásával.

És mi a legjobb rész? Nem kell szuper okosnak vagy szakértőnek lenned ennek a tervnek
a használatához.

Valójában azok az emberek, akik csak követik a lépéseket anélkül, hogy túlelemeznék
sokkal jobban boldogulnak. Tehát NE GONDOLD TÚL a folyamatot, csak minden nap
tegyél meg pár apró lépést.

És még akkor is, ha már szakértőnek tartod magad a marketingben, maradj nyitott és
kövesd ezt az egyszerű felépítést.

EZ a valódi út az áttöréshez és az eredmények eléréséhez!

Szóval… mi van a
Haladó Marketing Programban?

Nos, minden nem fér el ezen az oldalon, de hadd osszak meg egy durva vázlatot arról,
hogy miről fogunk beszélni.


Megjegyzés: természetesen ez változhat, mert a téma folyamatosan fejlődik. Ezenkívül
van pár olyan „magas szintű” módszer a programban, amiket ide nem teszek ki.

A milliomos (és milliárdos) vállalkozók

magas szintű módszerei

A 7 üzleti törvény, amelyek bármikor
bármilyen környezetben működnek, és
minden más 10 000x értékesebb és hatékonyabb lesz tőle; bármi amit tanulsz vagy teszel.

Az öt dolog, amit minden leendő milliomos vagy milliárdos vállalkozó az első üzleti évében beállított. (Ha ezeket még nem tetted meg, mielőbb el kell végezned, különben
bármi, amit csinálsz, nem fog jól működni).

A csodálatos 5-lépcsős értékesítési
folyamat
, amely garantálja, hogy végtelen számú potenciális ügyfél érkezik hozzád, és folyamatosan érdeklődnek és vásárolnak.

Hogyan less bele az ügyfél fejébe és tudd meg, mi az, amit valójában meg akar vásárolni, még akkor is, ha nem tudja, vagy nem akarja megmondani.

Mi az 5-lépcsős

értékesítési folyamat?

A kulcs a PROFITHOZ és a napi rendszeres növekedéséhez, az értékesítési folyamat elkészítése.

Az 5-lépcsős értékesítési folyamat az EGYEDI legoptimálisabb rendszer, amellyel folyamatos bevételt érhetsz el a vállalkozásodban; bármilyenben.

Csali
(vevő mágnes)

Tripwire

Fő ajánlat

Profit
maximalizáló

Konverziós
folyamat

Ez a folyamat a SZIKRA, amire szükséged van ahhoz, hogy beindítson egy automatikus
pénztermelő automatát.

Minden fenntartható, nyereséges vállalkozás ezt a folyamatot használja. Ha nem, akkor
csak feleannyit keresnek, mint amennyit TUDNÁNAK.


Minden vállalkozás, amely százmilliós vagy milliárdos nagyságrendű, fejleszti az
értékesítési folyamatot VAGY optimalizálja, ami a bevételek gyors növekedését
eredményezi.

Minden, amire szükséged van egy

Hihetetlenül nyereséges értékesítési
csatornához

>   Három módja annak, hogy visszafejtsd
egy sok milliós forgalmú
versenytársad. Megtudhatod, mit tett
amikor a Te helyzetedben volt, hogy
eljusson oda, ahol most van.

 
>   A stratégiám, hogy éveket ugorjak át
azáltal, hogy felfedezem a piac
5 alapvető kívánságát. Így gondoskodom
arról, hogy azt mondjam amire vágyik, és
a termékkel teljesítsem az összes
igényét.

 
>   Hogyan lehet észrevenni a három
legveszélyesebb és legnyereségesebb
versenytársat a piacodon. Lehet, hogy ők
NEM azok, akikre gondolsz.

 
>   Annak titkai, hogy piszkosul olcsó
kattintásokat kapj a feliratkozási
oldaladra, így pár forintot (vagy
kevesebbet) fizethetsz a minősített
érdeklődőkért.

 
>   Lenyűgöző „vevő mágnes” oldal
létrehozása, ahol a potenciális ügyfelek
alig várják, hogy megkapják az első emailt,
és folyamatosan frissítik a
postaládájukat, hogy hallhassanak rólad.

 
>   A szupergyors módszer egy könnyen
elkészíthető és könnyen eladható
„tripwire” termék létrehozására, amely
perceken belül elkötelezett vásárlóvá
változtatja a kíváncsi érdeklődőt.

>   Miért kell a tripwire termék és miért kell
nagyon máshogy bemutatni mint a fő
terméked, különben jelentősen
kevesebb
pénzt keresel.

 
>   Hogyan lehet rávenni a partnereidet arra,
hogy
ingyenes forgalmat küldjenek a
tripwire ajánlatodhoz, még akkor is, ha
nem szívesen reklámozzák az alacsony árú
terméket.

 
>   Hogyan készíts új terméket rekordidő
alatt… Hetek alatt, a hónapok helyett, vagy
akár
napok alatt, amikor éppen ráérsz.

 
>   5 kérdésből álló ellenőrzőlista annak
eldöntésére, hogy a már meglévő termék
elég jó-e, vagy valami újra van szüksége a
vevőnek.

 
>   7 módja annak, hogy hatalmas mértékben
növeld az ajánlat értékét. Így az ára
olcsónak tűnik bárki számára, aki megnézi.
(Miután ezt megtette, vagy többet
értékesíthetsz a termékedből, vagy
emelheted az árakat, és egy tonna pénzt
kereshetsz eladásonként)

 
>   Mikor tedd szűkössé vagy ideiglenessé az
ajánlatod, és mikor készíts belőle
örökzöldet. (Ha valaha is zavarónak
találtad az internetes
„termékbemutatókat”, itt mindent
elmagyarázok.)

Elit értékesítési szövegek és
meggyőzés taktikák, hogy a
konverziós arányod a csillagokban legyen

[Még mielőtt optimalizálnád az oldalad]

   A jól konvertáló értékesítési oldalak
9 eleme
, amelyek szinte mindenkinél
hiányoznak (sajnos az egész
pályafutásodat végigjárhatod anélkül,
hogy tudnád ezeket, és enélkül soha
nincs „nyerő” ajánlatod).

 
   Mi az a két „konverzió gyilkos”, amely
elpusztíthatja bármely oldal konverziós
arányát, még akkor is, ha minden más
tökéletes.

 
   Az a közel-pszichikus taktika, hogy az
értékesítési szöveg vagy a videó,
pontosan azt mondja, amit a leendő
vásárló gondol. Tehát meg lesz győződve
arról, hogy olvasol a gondolataiban, és
tökéletesen megérted őt.

 
   Saját személyes konverzióoptimalizálási
módszerem
, ahol a konverziós arányok
garantáltan és fokozatosan növekednek.
(Így léphetsz a 0,1%-os konverziós
arányról 7%-ra az idő múlásával.)

 
   Pontos lépésről-lépésre felépített
szerkeze
t minden értékesítési
prezentációhoz: legyen szó
webináriumról, írásos értékesítési oldalról
vagy videóról.

   Mikor használj értékesítési videót, írásos
sales szöveget, vagy szinte semmilyen
szöveget.

 
   Hogyan lehet rávenni az érdeklődőidet,
hogy szinte
azonnal bízzanak benned,
még akkor is, ha csak 2 perce hallottak
rólad.

 
   Hogyan lehet megtudni, hogy egy
webinárium megfelelő-e a vállalkozásod
számára, vagy jobb, ha más irányba mész.