Lépj be a
"TITKOS PORTÁLRA"
és férj hozzá Müller Péter évtizedes kipróbált
Digitális Marketing Taktikáihoz és Rendszereihez.
A Haladó Marketing Program az EGYETLEN eszköz, amire VALAHA szükséged lesz ahhoz, hogy virágzó, automatizált, bevételt hozó géppé varázsold a vállalkozásod.
Helló helló,
Itt Müller Péter...
Figyelj! Értékelem az idődet és a kapcsolatunkat,
úgyhogy engedd meg, hogy rögtön a tárgyra
térjek.
Az, hogy ezt most olvasod, azt jelenti, hogy
érdekel vagy kíváncsi vagy a Haladó Marketing
Programra.
Neked kérdéseid vannak, nekem pedig
válaszaim. Nézzük meg ezért, hogy tudok-e
100%-osan segíteni abban, hogy elérd a
céljaidat vagy sem.

Müller Péter
Jelenleg ezek közül egy vagy több problémával nézel szembe:
> Nincsenek hiteles marketing
INFORMÁCIÓID, amelyekben teljes
mértékben megbízhatsz
> Te vagy a csapatod nem tudja
gyakorlatban VÉGREHAJTANI amit már
elméletben tudsz
> Nem tudod, milyen lépések élveznek
PRIORITÁST a nagyobb eredményekhez
> Tudod, hogy fontos a MARKETING de
nem tudod, hogyan kezdd el
> Elértél egy pénzügyi szintet, amit nem
tudsz áttörni, ezért segítségre van
szükséged a vállalkozás
SKÁLÁZÁSÁHOZ
Egy vagy több célod is van ezek közül, de valamiért nem éred el őket:
> A vállalakozásodat VEZETNI szeretnéd,
nem pedig DOLGOZNI benne.
> Több ÜGYFELET vagy érdeklődőt
szeretnél
> Növelni szeretnéd az egyes ügyfelektől
származó BEVÉTELEK összegét
> Szeretnél jobban AUTOMATIZÁLNI és
passzív jövedelemre szert tenni
> Több passzív jövedelmet szeretnél, mert a
SZABADSÁGRA vágysz
Felismertél bármit is a fenti
Problémák vagy a célok közül?
Ha igen olvass tovább. De előtte még tisztázzunk valamit.
Kinek szól ez a
program?
Vállalkozások tulajdonosainak és
marketingszakembereinek, akik
szoftverek (SaaS), információs termékek,
e-kereskedelmi termékek vagy online
szolgáltatások értékesítésével
foglalkoznak, és meg akarják NÖVELNI a
NYERESÉGET.
Vállalkozóknak, akik alkalmaznának egy
bevált 22 LÉPÉSES STRATÉGIÁT, hogy
az árbevételüket 100 milliósra (vagy
magasabbra) növeljék gyorsan és
fenntarthatóan.
Azok a marketingesek, akik szeretnének
hozzáférni a legtöbb KIFINOMULT
stratégiához és taktikához, amelyek
működnek ma és a jövőben is fognak.
Elszánt személyek, akik úgy gondolják,
hogy a tudás HATALOM, és a cselekvés
eredményeket hoz.
Olyan embereknek, akik készek tanulni és
most szeretnék felépíteni az ELSŐ online
vállalkozásukat.
Kinek nem való ez a
program?
A fizikai üzlettulajdonosoknak, például
éttermek vagy helyi kiskereskedelmi
vállalkozások tulajdonosai. (Szeretlek
titeket srácok, de ez a modell egyszerűen
nem fog jól működni nálatok).
Olyan embereknek, akik új üzleti
lehetőséget és gyors meggazdagodást
keresnek (Tipp: ez a gondolkodásmód
nem működik!)
Bárki, aki azonnali eredményeket akar,
csak azért, mert csatlakozott, anélkül,
hogy valódi lépéseket tett volna, és nem
hajtotta végre azt, amit tanítok.
Azoknak, akik úgy gondolják, hogy
„egyszer ha majd lesz időm rá
belekezdek”, de közben soha nem
tesznek meg egyetlen lépést sem.
Azoknak, akik úgy gondolják, hogy más
hibája az ahol tartanak, de ők maguk nem
tesznek semmit a megoldásért.
Hadd mutassam meg neked
A Marketing Hatalmát
Eddig a pontig azt vizsgáltuk meg, hogy neked
való-e vagy sem ez a program. Ha még itt
vagy, nézzük tovább…
Szóval, segíthet Neked ez a program?
Ahelyett, hogy elmondanám, egy kicsit később be fogom mutatni pár konkrét adat megosztásával.
De valamit meg kell értened az általam épített vállalkozásokkal kapcsolatban: EGYIK SEM sikerült volna, ha nem tanulok speciális marketing taktikákat és nem alkalmazom őket.
És itt van az egyik titkom: ezeket közül a taktikák közül egyszerre csak EGYET
alkalmazok.
A legtöbb ember kudarcot vall ha túlterhelik, és TÚL SOK INFORMÁCIÓT fogyaszt
egyszerre. Elveszíti a fókuszt, és mindent megpróbál, amiről valaha is hallotta, hogy
segítheti az üzletét vagy áttörést érhet el vele.
Figyelj! Mint a barátod, szeretném ha tudnád: ez így NEM MŰKÖDIK!
Szeretnéd tudni, mi működik?
A BIZONYÍTOTT taktikák alkalmazása és azok megtanulása egyesével, többféle eszköz használatával (videó, hang, szöveg stb.) MÉG AKKOR IS, ha olyasmiről van szó, amiről azt hiszed, hogy már ismered.
Tudod, hogy miért?
Mert SOHA nem hagyhatod abba a tanulást. Az, hogy egyszer megtanultad, még nem jelenti azt, hogy nem lehet nagyobb megértésed a témában.
Ha valamit teljesen megértettél, akkor az a dolgod, hogy CSELEKEDJ és azonnal hajtsd végre, amíg még friss a fejedben. Ez különbözteti meg az igazi sikeres vállalkozókat a többi 99%-tól. Valójában ők ELVÉGZIK a munkát és mindent megvalósítanak.
Ez az, ami működik. Ezt a tapasztalataimból tudom: NÉGY különböző, több millió forintos üzlet felépítéséből.
És ismersz engem, nem azért mondom, hogy lenyűgözzelek…
Egyszerűen azzal a módszerrel próbállak meggyőzni, amiről biztosan TUDOM, hogy
működik. Azért mert számtalan üzletnél is ezt használtam, és sok-sok ügyfélnek
segítettem pontosan ugyanezzel.
Úgy gondolom, hogy a marketing tudomány. Én ebben hiszek. Éppen ezért ezeket a módszereket – mint egy őrült tudós –, egy ÉVTIZEDE tesztelem a „laboratóriumomban”.
Szeretnék segíteni neked is, hogy ezeket az eredményeket te is elérhesd. Pontosan ezért hoztam létre ezt a programot. Ez hozzáférést biztosít az egész „titkos portálomhoz”, más szóval a „marketing laboratóriumomhoz”.
DE ELŐBB beszélnünk kell egy pár „mítoszról”, amelyekkel én is szembesültem, amikor először kezdtem el a vállalkozói utamat.
1. Mítosz
„Nekik működött, de nekem nem fog, mert…
[Írd be a kifogásod].”
Ha ez a gondolat valaha is megfordult a fejedben, akkor nagyon rossz a
gondolkodásmódod és csak ártasz magadnak.
Látod? Ezzel a gondolkodásmóddal csak KIHAGYOD a lehetőségeid, és még esélyt sem adsz magadnak a sikerre.
Az igazság az, hogy a dolgok IDŐT vesznek igénybe…
Ha valami elsőre nem működik, az nem azt jelenti, hogy rossz. Hanem egyszerűen azt, hogy módosítani, tesztelni, ismételni kell.
Az általam tanított stratégiák MŰKÖDNI fognak. De csak akkor, ha úgy gondolod, hogy képes leszel rá, és hajlandó vagy tesztelni és módosítani, ha szükséges.
Egy dolgot biztosan tudok: semmi sem győzi le a TAPASZTALATOT.
Hozzáférni valaki más bevált módszereihez, egy gyorsítósáv. Azért, mert ahelyett, hogy te vallanál kudarcot, más hibáiból és tapasztalataiból tanulhatsz.
2. Mítosz
„Sok pénzre van szükségem ahhoz, hogy valóban kiterjesszem a vállalkozásomat és megvalósítsam a marketing taktikákat.”
Amikor először kezdtem tanulni a digitális marketingről, nem volt 10 000 Ft sem a zsebemben.
Később amikor már több marketing ügynökséggel is pórul jártam, úgy döntöttem, hogy a saját kezembe veszem az ügyet.
Én voltam az, akit a tipikus „baleknak” neveznél. Mégis, egyszerűen csak elindítottam az üzletemet.
Nem volt finanszírozás, nem volt nagy költségvetés. Csak én és egy laptop.
Azóta rengeteget tanultam, és ha valamit tudnod kell rólam, az az, hogy ki nem állhatom a TÚLFIZETÉST. Szeretem a jó üzleteket és azokat a stratégiákat, amelyek jóval nagyobb nyereséget hoznak mint a költségek.
Kérlek, erre most nagyon figyelj…
A marketing olyan, mint a BEFEKTETÉS. Egyes tevékenységekhez szükséged van némi készpénzre. Más esetek csak kis befizetéseket igényelnek, folyamatosan. A valóság azonban az, hogy a marketing jelentős részéhez NULLA készpénz szükséges.
A lényeg az, hogy végrehajtsd azokat a tevékenységeket, amelyeket most MEG TUDSZ TENNI, építsd fel a vállalkozásod, majd a nyereségét forgasd vissza az üzletbe. AKKOR, amikor már több készpénzed van, dönthetsz úgy, hogy többet költesz marketingre (mint én most).
Például most a költségvetésem jelentős részét YouTube és Facebook hirdetésekre fordítom (és többet is beletennék, ha lehetne). De korábban ez nem így volt. ELŐSZÖR megvalósítottam azokat az alapokat, amelyekről a Haladó Marketing Programomban fogsz tanulni.
Miután elkezdett pörögni, elkezdtem szabadúszókat felbérelni, forgalmat vásárolni, pénzt költeni hirdetésekre stb.
A Stratégiáim Működnek?
Honnan tudhatod biztosan, hogy
Én nem csak oktatom ezt, hanem több üzletet is felépítettem.


