Megváltoztatjuk az ügyfelei hozzáállását
Mondja el mi a célja és segítünk megtalálni azt a botot, ami közelebb viszi a céljához.
Chatbot cégeknek
Automatizált üzenetküldő rendszerek, melyek beszélgetéseket szimulálnak és növelik az eladásokat.
Facebook Messenger botok
Érjen el 66-90%-os megnyitási arányt, és növelje az ügyfelei elkötelezettségét, és az eladásait.
Chatbot webhelyeknek
Növelje az eladásait és az elköteleződést azzal, hogy az érdeklődőknek csevegési
élményt nyújt a weboldalon.
Hogyan hathatnak a chatbotok a a vállalkozás
teljesítményére?
A chatbotok éjjel nappal ott vannak, hogy segítsenek és mindig pontosak. Tipikusan…
Megtakarítás a költségeken
52%
Válaszidő csökkenés
90%
Amikor az ügyfélnek szüksége van rá
0-24
Ügyfélszám növekedése
39%
Több csatornás integráció
Segítünk Önnek és ügyfeleinek egymásra találni, függetlenül attól, hogy melyik
platformot használják
Automatizálja a fogyasztókkal folytatott beszélgetéseket. Ha szükséges, az emberi
ügynökei vegyék át az irányítást.
Támogatjuk a Facebook, Slack, Twillio, Twitter, Skype, Telegram, Mailchimp, YouTube,
Tango, Imo szolgáltatást.
Gyakori kérdések
A beszélgetés mozgatja az üzletet!
Érthető, hogy a vállalkozások és szervezetek kersik a beszélgetések legjobb módját.
A Gartner előrejelzése szerint 2020-ra az ügyfelek a vállalkozásokkal fennálló kapcsolataik 85%-át anélkül fogják kezelni, hogy kapcsolatba lépnének egymással.
2025-re a chat lesz az elsődleges kommunikációs csatorna. Egyetlen üzletet sem hagynak érintetlenül ezek a változások, de mint minden forradalomnak, ennek is lesznek nyertesei és vesztesei.
A vállalkozása számára ezt egy nagy lehetőség.
Mennyibe kerülnek a chatbotok?
Havi 20 000 Ft tervezhetünk, építhetünk és telepíthetünk webhelyére chatbotot. Egyedi megoldásokat kínálunk összetettebb igényekre, és minden projekt költségét egyedileg határozzuk meg.
Hogyan segít egy chatbot a vállalkozásomnak?
A Hubspot kutatása szerint az emberek 56%-a szívesebben küldene üzenetet, mint hívná az ügyfélszolgálatot, és az online vásárlók 83%-ának van szüksége támogatásra a vásárlás során. Ahogy a chat válik az elsődleges kommunikációs csatornává, a vállalkozásoknak változtatniuk kell, hogy ezt tükrözzék.
Vállalkozásomnak szüksége van Chatbotra és Chat Marketingre?
Ha van olyan vállalkozása, amely jelen van online, akkor ügyfelei valószínűleg már a csevegést használják elsődleges kommunikációs formaként. Ha van egy stratégiánk, amellyel bevonjuk őket és támogassuk őket chat marketingen keresztül, az csak hozzáadott értéket jelent!
A chatbot divathóbort?
A Grand View Research jelentése szerint a globális chatbot-piac 2025-re várhatóan eléri az 1,23 milliárd dollárt, és 24,3%-os éves növekedési rátával. Szóval nem!
Mi az a chatmarketing?
A chatmarketing a kapcsolatok és beszélgetések tanulmányozása és kezelése „chat” platformokon keresztül. Segít a vállalkozásoknak és szervezeteknek megérteni ezt a gyorsan változó és széttöredezett közeget azáltal, hogy keretet, struktúrát és stratégiát bizonyít a terület számára.
Mely iparágak és ágazatok profitálnak a chatmarketingből és a chatbotokból?
Minden online jelenléttel rendelkező vállalkozás előnyt jelent. Az e-kereskedelmi vállalkozásoktól, akik jobb e-mail-nyitási árakat és csökkentett elhagyott kosarakat szeretnének elérni, egészen az éttermekig, akik szeretnék növelni az ismétlési szokásokat.