top of page

Egy Chatbot Ügynökség vagyunk

Chatbotokat készítünk, amelyek segítenek a vállalkozásoknak előfizetői bázisuk és értékesítésük növelésében.

glass-smartphone-high-tech-innovation-ai-technology.jpg

Megváltoztatjuk az ügyfelei hozzáállását

Mondja el mi a célja és segítünk megtalálni azt a botot, ami közelebb viszi a céljához.

Chatbot cégeknek

Automatizált üzenetküldő rendszerek, melyek beszélgetéseket szimulálnak és növelik az eladásokat.

Facebook Messenger botok

Érjen el 66-90%-os megnyitási arányt, és növelje az ügyfelei elkötelezettségét, és az eladásait.

Chatbot webhelyeknek

Növelje az eladásait és az elköteleződést azzal, hogy az érdeklődőknek csevegési
élményt nyújt a weboldalon.

Hogyan hathatnak a chatbotok a a vállalkozás
teljesítményére?

A chatbotok éjjel nappal ott vannak, hogy segítsenek és mindig pontosak. Tipikusan…

Megtakarítás a költségeken

52%

Válaszidő csökkenés

90%

Amikor az ügyfélnek szüksége van rá

0-24

Ügyfélszám növekedése

39%

robotic-hand-pressing-keyboard-laptop.jpg

Több csatornás integráció

Segítünk Önnek és ügyfeleinek egymásra találni, függetlenül attól, hogy melyik
platformot használják


Automatizálja a fogyasztókkal folytatott beszélgetéseket. Ha szükséges, az emberi
ügynökei vegyék át az irányítást.


Támogatjuk a Facebook, Slack, Twillio, Twitter, Skype, Telegram, Mailchimp, YouTube,
Tango, Imo szolgáltatást.

Gyakori kérdések

A beszélgetés mozgatja az üzletet!


Érthető, hogy a vállalkozások és szervezetek kersik a beszélgetések legjobb módját.


A Gartner előrejelzése szerint 2020-ra az ügyfelek a vállalkozásokkal fennálló kapcsolataik 85%-át anélkül fogják kezelni, hogy kapcsolatba lépnének egymással.


2025-re a chat lesz az elsődleges kommunikációs csatorna. Egyetlen üzletet sem hagynak érintetlenül ezek a változások, de mint minden forradalomnak, ennek is lesznek nyertesei és vesztesei.


A vállalkozása számára ezt egy nagy lehetőség.

Image by Aideal Hwa

Mennyibe kerülnek a chatbotok?

Havi 20 000 Ft tervezhetünk, építhetünk és telepíthetünk webhelyére chatbotot. Egyedi megoldásokat kínálunk összetettebb igényekre, és minden projekt költségét egyedileg határozzuk meg.

Hogyan segít egy chatbot a vállalkozásomnak?

A Hubspot kutatása szerint az emberek 56%-a szívesebben küldene üzenetet, mint hívná az ügyfélszolgálatot, és az online vásárlók 83%-ának van szüksége támogatásra a vásárlás során. Ahogy a chat válik az elsődleges kommunikációs csatornává, a vállalkozásoknak változtatniuk kell, hogy ezt tükrözzék.

Vállalkozásomnak szüksége van Chatbotra és Chat Marketingre?

Ha van olyan vállalkozása, amely jelen van online, akkor ügyfelei valószínűleg már a csevegést használják elsődleges kommunikációs formaként. Ha van egy stratégiánk, amellyel bevonjuk őket és támogassuk őket chat marketingen keresztül, az csak hozzáadott értéket jelent!

A chatbot divathóbort?

A Grand View Research jelentése szerint a globális chatbot-piac 2025-re várhatóan eléri az 1,23 milliárd dollárt, és 24,3%-os éves növekedési rátával. Szóval nem!

Image by Possessed Photography
3d-robot-hand-background-ai-technology-side-view.jpg

Mi az a chatmarketing?

A chatmarketing a kapcsolatok és beszélgetések tanulmányozása és kezelése „chat” platformokon keresztül. Segít a vállalkozásoknak és szervezeteknek megérteni ezt a gyorsan változó és széttöredezett közeget azáltal, hogy keretet, struktúrát és stratégiát bizonyít a terület számára.

Mely iparágak és ágazatok profitálnak a chatmarketingből és a chatbotokból?

Minden online jelenléttel rendelkező vállalkozás előnyt jelent. Az e-kereskedelmi vállalkozásoktól, akik jobb e-mail-nyitási árakat és csökkentett elhagyott kosarakat szeretnének elérni, egészen az éttermekig, akik szeretnék növelni az ismétlési szokásokat.

Kérdése van?
Szeretne többet tudni?
Van egy ötlete?
Dolgozzunk együtt!

robot-handshake-human-background-futuristic-digital-age.jpg
bottom of page