
HADD KÉRDEZZEK VALAMIT:
Itt van két reklám, melyik fog több eladást hozni?

Próbáld ki a legfantasztikusabb öltönyöket, amiket valaha láttál.
A legfinomabb természetes anyag, ami nem irritálja bőröd és közben nem gyűrődik.
És mindemellett tökéletesen a méretedre szabjuk.
Keress fel minket, hogy végre a legjobbat viselhesd amit igazán megérdemelsz.
Elmondom, hogyan működik…

Nincs eleged abból, hogy az öltönyök katasztrofálisak?
Tiszta műszál az egész, amiben egész nap izzadsz, irritálja a bőröd miközben ronggyá gyűrődik rajtad.
Közben úgy áll rajtad, mint tehénen a gatya, mert még a mérete sem stimmel.
Keress fel minket és mi megoldjuk az összes dühítő problémát.
Elmondom hogyan…
Nos, ez a kettő nem egyszerűen ellentéte egymásnak és nem lehet azt sem mondani, hogy egyik a „sötét oldal” reklámja.
Az igazság az, hogy több változata is lehet ennek.
Olvasd el például ezt:

Figyelj csak, úgy tűnik a jelenlegi öltönyöd nem hozza az elvárásokat.
Nem elég, hogy irritál, nem érzed jól magad benne, de még le is járat, ha így jelensz meg benne.
Lehet, hogy ezt nem mondják neked, de a hátad mögött beszélnek rólad. Jobb ha tudod.
De mit szólnál ahhoz, hogyha ezt megváltoztatnánk? És az öltönyöd hipnotikus hatással lenne másokra, hogy hallgassanak rád. És még észre sem vennék, hogy tudat alatt ráveszed őket arra, amire akarod…
Hadd súgjam meg neked ezt a titkot…
100% biztonsággal?
Hogyan jósold meg az ügyfelek viselkedését
EZ NEM CSAK SZÖVEGÍRÁS
Ez működik szóban is. Írásban, képekben. Bárhogy.

Ez valójában az, hogyan láthatsz bele a vásárlóid elméjébe, úgy mint eddig még soha.
Ugyanis a titok ez:
Minden vásárlóra más ajánlat fog hatni.
Vagyis lesznek olyan vásárlók, akik az elsőre, aki a másodikra vagy a harmadikra fognak reagálni.
És amit észre fogsz venni, hogy az adott csoport nem tud ellenállni a neki szóló üzenetnek.
Döbbenetesnek hangzik?
Az, és őrült módon hatékony.
De felmerül egy kérdés…
HONNAN TUDHATOD KI MIRE
FOG REAGÁLNI?
A jó hírem az, hogy ez 2 perc alatt megállapítható.
A módszer egyszerű, de sokféle lehetőség van.
Miért?
Hadd mutassam be egy példán keresztül.
Mondjuk azt mondod:
„Van egy óriási izgalmas tervünk, amit így fogunk megcsinálni…”
Sokféle választ kaphatsz rá:
„Hát ez engem ugyan nem érdekel!”
„Ez teljesen reménytelen…”
„Megkérdeztétek róla a rendőrséget?”
„Ki mondta, hogy ezt megtehetitek??”
„Srácok gondolatatok rá, hogy gondosan megtervezitek?”
„Ó igen! Ez jó hangzik!”
„Ez fantasztikus!! Nagyszerűek vagytok srácok!!!”
Látod?

NAGYON SOK FÉLE
EMBER VAN
De ne aggódj! Segítünk neked!
Készítettünk egy 9 soros 24 oszlopos táblázatot, amivel pontosan meg tudod állapítani, hogy a személynek mit kell mondanod, hogy elérd őt.
216 pont soknak hangzik, de pont azért készítettünk egy tanfolyamot mellé, hogy be is tudd gyakorolni.
De ez még nem minden.
Ezért:

BESZÉLJÜNK A DURVA RÉSZRŐL...
A táblázatból sok mindent megtudhatsz majd.
Nem csak a reklámra használhatod majd, hanem bármire a vállalatnál (pl.: a személyzetre) és a magánéletedben.
Tudni fogod előre…
-
Hogyan viselkedik majd a személy? Építeni vagy rombolni fog?
-
Milyen gyakran betegszik majd meg? (Hihetetlen, de tényleg működik.)
-
Mit érez, és milyen reklámra, ajánlatra fog azonnal reagálni? (Nem kell megváltoztatnod a terméket vagy az ajánlatot, csak a tálalást.)
-
Jó vezető lesz-e belőle?
-
Mekkora érték a vállalat számára?
-
Milyen a szexuális viselkedése? Megcsalja-e a párját, vagy hűséges?
-
Mennyire számíthatsz rá?
-
Visszaadja-e az adósságait?
-
Kell-e félned attól, hogy lop a cégtől vagy megkárosítja az eszközöket?
-
Őszinte, vagy hazudni fog neked?
-
Bátor, felelősségteljes, kitartó?
-
Mekkora az esélye a sikerre?
Sorolhatnám még, de érted.
Ez minden cégvezető (és HR-es) álom eszköze.
És nem kérem, hogy hidd el.
Csak tegyél egy próbát.
Mert az igazság ez:



TÚL HIHETETLEN, AMEDDIG
NEM PRÓBÁLOD KI
Ezt elismerem.

De gondoskodtunk róla, hogy mindent elsajátíts, miközben megtapasztalod, hogy minden úgy működik, ahogy itt leírtunk.
Végül is, nem lenne jó tudnod, hogy kik az igazi barátaid?
Kiben bízhatsz és kiben nem?
Hogyan tudod megmondani előre valaki viselkedését?
Jó üzleti partner lesz valaki?
Hogyan kell tálalnod egy ajánlatot, hogy biztosan elfogadják?
Azt, hogy mire használod, azt te döntöd el.
MIT KELL TENNED, HOGY MEGSZEREZD EZT A KÉPESSÉGET?
Először is, készítettünk neked egy tanfolyamot.
Ezzel végezhetsz egy héten belül. A tanfolyamot a 19. kerületben tartjuk, és reggel 9:30-tól este 20:30-ig nyitva vagyunk a hét minden napján. Szóval úgy jöhetsz, ahogy jó neked.
A tanfolyam közben folyamatos felügyeletet biztosítunk. Ez benne van árában, és így gondoskodunk arról, hogy mindent tökéletesen elsajátíts.
Az árban benne van egy tankönyv és egyben egy munkafüzet, ahol be tudod gyakorolni, amit megtanultál.
Megkapod a teljes táblázatot nyomtatva, hogy bármikor visszanézhesd és megtalálj mindent, amit egy személyről tudni akarsz.
És végül személyes konzultációt biztosítunk, ahol nem csak a kérdéseid teheted fel, de segítünk megoldani a problémádat, akár más területekről is.

ÉS MOST KAPASZKODJ!
Mondom az árát: mindössze 16 300 Ft!

Nincs rejtett költség, örökre megtarthatod.
Ebben benne van a könyv és a munkafüzet, a táblázat, a tanfolyam ára, a felügyelő díja, a konzultáció ára, és minden egyéb, amit korábban mondtam.
Ha gyanúsan olcsónak hangzik, egyetértek.
Ezért hadd mondjam el miért ennyi.
Abban bízom, hogyha ezt meglátod, és megérted ennek az értékét, akkor további termékeket és szolgáltatásokat vásárolsz majd.
Ez az első kapcsolat köztünk és közted.
Hadd bizonyítsunk neked azzal, hogy segítünk kiismerni az embereket és elérjük, hogy te magad tapasztald meg ennek az erejét.
HADD FOGLALJAM ÖSSZE:
Ebben az összegben benne van minden.

TÁBLÁZAT

KÖNYV ÉS MUNKAFÜZET

TANFOLYAM ÁRA

FELÜGYELŐ DÍJA

KONZULTÁCIÓ ÁRA

TITKOS BÓNUSZ AJÁNDÉK

És itt még nem beszéltünk arról, hogy mennyi pénzt, szenvedést és szívást takaríthatsz meg azzal, hogy valóban kiismered az embereket.
Láss bele a fejükbe és jósold meg a viselkedésüket.
FÉLVE MONDOM EL...
A táblázatnak van egy oszlopa még, amiről nem beszéltem.

Ebben számok vannak, amik a pontok egymáshoz viszonyított arányát határozzák meg.
A félelmetes ebben az, hogyha 0.5 ponton belül vagy, el tudod mozdítani az emberek bármerre, érzelmileg vagy bármilyen területen.
És ha felfelé mozdítod, az emberek imádni fognak. Követik, amit kérsz és minden reklámod, ajánlatod ellenállhatatlan lesz.
Túlzásnak hangzik, tudom.
De megváltozik majd a gondolkozásod, ahogy saját magad tapasztalod majd, hogy mire vagy valójában képes ezzel.
Éppen ezért: